NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Saturday, September 27, 2014

Το Κρυμμένο Χέρι που Διαμόρφωσε την Ιστορία

Το Κρυμμένο Χέρι που Διαμόρφωσε την  Ιστορία

20, Οκτωβρίου 2009   

ΠΗΓΗ: http://vigilantcitizen.com/vigilantreport/the-hidden-hand-that-changed-history/
 
Έχει η πορεία της Ιστορίας  κατευθυνθεί  από μια μικρή ομάδα ανθρώπων με κοινά συμφέροντα; Τα έργα ζωγραφικής και οι φωτογραφίες από  μεγάλους άνδρες των περασμένων αιώνων αποκαλύπτουν ένα κοινό νήμα που τους συνδέει μεταξύ τους. Είναι άραγε σύμπτωση το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς κρύβουν ένα από τα χέρια τους, όταν ποζάρουν για ένα πορτρέτο; Φαίνεται απίθανο. Θα εξετάσουμε τη μασονική προέλευση από το "κρυφό χέρι" και την ιστορία των ισχυρών ανδρών που χρησιμοποίησαν το σημάδι στα διάσημα πορτρέτα.

 

Ο Στάλιν και Ουάσιγκτον - δύο αντιτιθέμενες ιδεολογίες, μία χειρονομία .

"Η σημερινή σκέψη προς ένα δημοκρατικό παγκόσμιο κράτος δεν είναι ούτε μια νέα τάση, ούτε ένα τυχαίο γεγονός, το έργο της δημιουργίας του υπόβαθρου των γνώσεων που απαιτούνται για την καθιέρωση μίας “φωτισμένης” δημοκρατίας μεταξύ όλων των εθνών έχει πραγματοποιηθεί εδώ και πολλές εκατοντάδες χρόνια, με τις μυστικές εταιρίες. "
-Manly P. Hall, Secret Destiny of America

 
Ο Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ
 
 
Mustafa Kemal Atatürk -  Opening ceremony of Gazi Orman Farm - 7th of June 1925
Ο Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ - Εγκαίνια του Γκάζι Ορμάν Farm - 7 Ιουνίου, 1925


 Υπάρχει κάποια κρυφή δύναμη πίσω από τα παγκόσμια γεγονότα των περασμένων αιώνων ; Η πτώση των ευρωπαϊκών μοναρχιών, η αυγή της εποχής του Διαφωτισμού και η πορεία μας προς μια παγκόσμια δημοκρατία είναι μέρος ενός μεγάλου σχεδίου που το οδήγησε  ένα  «κρυφό χέρι»; Πριν από την έλευση των μέσων μαζικής ενημέρωσης, τα πορτρέτα που απεικονίζουν τους ηγέτες τους σε μεγαλοπρεπείς πόζες ήταν τα μόνα αντικείμενα που είχαν οι άνθρωποι. Μήπως αυτά τα πορτρέτα έχουν μια απόκρυφη έννοια;

Μία από αυτές τις πόζες είναι η «απόκρυψη του χεριού". Θυμάμαι τον καθηγητή μου της ιστορίας που προσπαθούσε να εξηγήσει γιατί ο Ναπολέων συχνά εμφανίζεται με ένα χέρι μέσα στο πουκάμισό του. Η κοινή εξήγηση πήγενε προς αυτή την κατεύθυνση:

"Πολλές θεωρίες έχουν παρουσιαστεί ως προς το γιατί ο Ναπολέων παραδοσιακά απεικονίζεται με το χέρι του στο γιλέκο του. Μερικές από αυτές τις θεωρίες περιλαμβάνουν: είχε  έλκος στομάχου, κράταγε το ρολόι του, είχε μια ασθένεια φαγούρας του δέρματος, στην εποχή του ήταν αγένεια να βάλεις τα χέρια σου στις τσέπες σου, είχε καρκίνο του μαστού, είχε ένα παραμορφωμένο χέρι, κρατούσε ένα αρωματικό φακελάκι στο γιλέκο του που  το μύριζε κρυφά, και πως οι ζωγράφοι δεν ήθελαν να ζωγραφίζουν  χέρια "

-Tom Holmberg

 Εκτός από όλα τα άτομα που αναφέρθηκαν σε αυτό το άρθρο που είχαν έλκος στομάχου ή παραμορφωμένα χέρια, η χειρονομία του κρυμένου χεριού   πρέπει να έχει   μια συγκεκριμένη σημασία. Και έχει. Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν αυτό το σήμα είναι αποδεδειγμένα (και συχνά ενθουσιώδη) μέλη των Ελευθεροτεκτόνων. Λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη σημασία αυτής της χειρονομίας σε μασονικές τελετές και το γεγονός ότι το σύνολο της ελίτ ήταν είτε μέρος του Τεκτονισμού ή γνώριζε γι' αυτό, είναι  αδύνατο  η επανεμφάνιση του σήματος αυτού να  μπορεί  να είναι το αποτέλεσμα μιας σύμπτωσης. Το "κρυμένο χέρι" μπορεί, στην πραγματικότητα, να βρεθεί στις τελετές της βαθμού Royal Arch (Βασιλική Αψίς) του Τεκτονισμού και τους ηγέτες του κόσμου που χρησιμοποιούν αυτό το σήμα είναι διακριτικό που λέει στους άλλους μύστες του τάγματος: "Σε αυτό το  τάγμα είμαι μέρος  , αυτό είναι που πιστεύω και σε αυτό δουλεύω  ".

 

Ο Βαθμός Royal Arch (Βασιλική Αψίς).

 

Το Τριπλό Τάυ .

 

Ο Βαθμός Royal Arch (Βασιλική Αψίς) (ο 13ος βαθμός του Scottish Rite ή ο 7ος βαθμό του York Rite) είναι επίσης γνωστός ως ο Μασώνος του Μυστικού (the Mason of the Secret). Κατά τη διάρκεια αυτής του βαθμού αυτού, οι μυημένοι λέγεται πως λαμβάνουν τις μεγάλες μασονικές αλήθειες.

 "Τα μέλη του βαθμού αυτού που ονομάζονται σύντροφοι  και έχουν το « δικαίωμα για πλήρη εξήγηση των μυστηρίων του Τάγματος"  ενώ στις πρωηγούμενους βαθμούς αναγνωρίζονται από την κοινή, οικεία ονομασία των αδελφών και διατηρούνται σε μια κατάσταση βαθειάς άγνοιας του υψηλού μυστικού που αποκαλύπτεται στον παρόν βαθμό. Αυτό συνάδει με το έθιμο του Πυθαγόρα, ο οποίος διακρίνει ως εκ τούτου τους μαθητές του. Μετά από μια δοκιμασία πέντε ετών, όπως προαναφέρθηκε, είχαν γίνει δεκτοί στην παρουσία του διδάσκαλου, που τους αποκαλούσε  συντρόφους του και τους επέτρεπε  να συνομιλούν μαζί του ελεύθερα. Πριν από τη λήξη της εν λόγω προθεσμίας, παρέδιδε τα μαθήματά του  πίσω από μια οθόνη "

-John Fellows, Fellows’s Inquiry into the Origin, History, and Purport of Freemasonry. ( Η έρευνα  του Fellows  στην Προέλευση, την Ιστορία, και το περιεχόμενο της Τεκτονισμού.)
 

"Αν περάσουμε στην Royal Arch, θα λάβουμε μία υπέροχη λήψη  γνώσης, και θα βρούμε πως κάθε πράγμα  έγινε   τέλειο,  διότι αυτό είναι το nec plus ultra της Μασωνίας και δεν μπορεί ποτέ να ξεπεραστεί από κανένα ανθρώπινο θεσμό. "
- George Oliver, Διαλέξεις για τον Ελευθεροτεκτονισμό.

 Είναι κατά τη διάρκεια αυτού του βαθμού ο μυημένος μαθαίνει το ιερό όνομα του Θεού.

" Βαθμός απερίγραπτα πιο σεβαστός, πανέμορφος, και σημαντικός από οποιονδήποτε  προηγείται και είναι, στην πραγματικότητα, η σύνοδος κορυφής και η τελειότητα της αρχαίας Μασωνίας. Εντυπωσιάζει στο μυαλό μας η πίστη στην ύπαρξη του Θεού, η αρχή των ημερών ή το τέλος των ετών, το μεγάλο και ακατανόητο Άλφα και  Ωμέγα και μας θυμίζει το σεβασμό που οφείλεται στο Ιερό Του  ΟΝΟΜΑ. "

-George Oliver, Ιστορικά Μνημεία

 
Αυτό το ιερό όνομα είναι Jahbulon, ένας συνδυασμός των λέξεων που σημαίνει «θεός» στα Συριακά, τα Χαλδαικά και τα Αιγυπτιακά.

"ΙΕΧΩΒΑ. Από τις ποικιλίες της χρήσης αυτού του ιερού ονόματος μεταξύ των διαφόρων εθνών της γης, τρεις αξίζουν ιδιαίτερα την προσοχή των Τεκτόνων της Royal Arch:

1. JAH. Το όνομα του Θεού βρίσκεται στο 68ο Ψαλ μό, v. 4.

2. BAAL Ή BEL. Αυτή η λέξη σημαίνει τον άρχοντα , τον κύριο , ή νομέα , και ως εκ τούτου, εφαρμόστηκε από πολλές από τις χώρες της Ανατολής για να υποδηλώσει τον Κύριο των πάντων, και το Άρχοντα του κόσμου.

3 ON. Αυτό ήταν το όνομα με το οποίο ΙΕΧΩΒΑ λατρευόταν από τους Αιγυπτίους. "

-Malcolm C. Duncan, Duncans Masonic Ritual and Monitor 

 Το τελετουργικό έναρξης  αυτού  του βαθμού αναπαριστά την επιστροφή στην Ιερουσαλήμ τρειών από τους ποιο Εξέχοντες Τέκτονες που ήταν αιχμάλωτοι στη Βαβυλώνα. Δεν θα περιγράψω  όλη την τελετή και τον συμβολισμό, αλλά σε ένα σημείο, ζητάται  από  τον μυημένο να μάθει το μυστικό κωδικό και μία μυστική χειραψία, προκειμένου να περάσουν από μια σειρά από πέπλα. Η παρακάτω εικόνα απεικονίζει το σήμα με το χέρι που απαιτείται για να περάσουν από το δεύτερο πέπλο, όπως τεκμηριώνεται στο Duncans Masonic Ritual and Monitor:

 

 

"Διδάσκαλος του Δεύτερου πέπλου (Master of Second Veil):" Τρεις Most Excellent Masters θα πρέπει να έχουν, ή μέχρι τώρα δεν μπορούσαν να έχουν έρθει? αλλά μακρύτερα δεν μπορείς να πας χωρίς τα λόγια, το σημάδι μου, και τον λόγο της προτροπής. Τα λόγια μου είναι Shem, Japhet, και Adoniram, το σημάδι μου είναι αυτό: (σπρώχνοντας το χέρι του στον κόρφο του), είναι απομίμηση αυτού  που δίνεται από τον Θεό στον Μωυσή, όταν τον διέταξε  να απλώσει το χέρι του στο στήθος του, και, βγάζοντάς το έξω, έγινε τόσο λεπρό σαν το χιόνι. Λέξη μου ως προτροπή είναι επεξηγηματική αυτού του συμβόλου και βρίσκεται στα γραπτά του Μωυσή, δηλαδή, το τέταρτο κεφάλαιο της Εξόδου ".:

 "Και ο Κύριος είπε στον Μωυσή: Βάλε τώρα το χέρι σου στο στήθος σου. Και έβαλε το χέρι του στο στήθος του, και όταν αυτός το πήρε έξω, ιδού, το χέρι του ήταν λεπρό σαν το χιόνι "
-Malcolm C. Duncan, Duncan’s Masonic Ritual and Monitor

  Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αυτή η χειρονομία λέγεται ότι είναι εμπνευσμένη από την Έξοδο 4: 6. Σε αυτό το εδάφιο της Βίβλου, η καρδιά («κόρφος») σημαίνει για ό, τι είμαστε, ενώ το χέρι για αυτό που κάνουμε. Επομένως, μπορεί να ερμηνευθεί ως εξής: Αυτό που είμαστε είναι αυτό που τελικά κάνουμε. Η συμβολική σημασία αυτής της χειρονομίας θα μπορούσε να εξηγήσει το λόγο για τον οποίο  χρησιμοποιείται τόσο ευρέως από τους διάσημους Τέκτονες. Το κρυφό χέρι αφήνει τα άλλα μυημένοι να γνωρίσουν ότι το άτομο που απεικονίζεται είναι μέρος αυτής της μυστικής Αδελφότητας και ότι οι ενέργειές του ήταν εμπνευσμένες από την μασονική φιλοσοφία και τις μασονικές πεποιθήσεις. Επιπλέον, το χέρι που εκτελεί τις ενέργειες που κρύβεται πίσω από ύφασμα, το οποίο μπορεί να συμβολικά παραπέμπει στην  συγκαλυμμένη φύση των δράσεων του τέκτονος. Εδώ βρίσκονται μερικοί από τα πιο διάσημους άνδρες που χρησιμοποιούν αυτό το σήμα με το χέρι.

 
Ο Ναπολέων Βοναπάρτης

 
 
Ο Ναπολέων, ένας γνωστός Μασώνος στο σπουδαστήριό του στο παλάτι Tuileries, στα 1812.

 

 Ο Ναπολέων Βοναπάρτης (1769-1821) ήταν στρατιωτικός και πολιτικός ηγέτης της Γαλλίας, οι ενέργειες του οποίου διαμόρφωσαν την ευρωπαϊκή πολιτική στις αρχές του 19ου αιώνα. Μυήθηκε στην Στρατιωτική Philadelphe Lodge (Στοά των Φιλαδελφών) στα 1798 οι αδελφοί του Ιωσήφ, Λουκιανός, Λουδοβίκος και Ζερόμε, ήταν επίσης Ελευθεροτέκτονες. Πέντε από τα έξι μέλη του Μεγάλου Συμβουλίου της αυτοκρατορίας του  Ναπολέοντα ήταν Μασόνοι, όπως οι έξι από τους εννέα Αυτοκρατορικούς Αξιωματικούς και 22 από τους 30 Στρατηγούς της Γαλλίας. Η σχέση του Βοναπάρτη με την μασονία ανέκαθεν αναφερόταν πάντα στα ιστορικά αρχεία. Ο Τέκτονας ερευνητής J.E.S. Tuckett εξετάζει την κατάσταση:

 "Είναι παράξενο ότι τα αποδεικτικά στοιχεία υπέρ της ένταξης του Μεγάλου Ναπολέοντα στην Τεκτονική Αδελφότητα δεν έχουν ποτέ εξεταστεί λεπτομερώς, διότι το θέμα αυτό είναι σίγουρα ενδιαφέρον και - βλέποντας τον αξιόλογο ρόλο που έπαιξαν αξιοσημείωτοι άνδρες στις υποθέσεις της Ευρώπης, στο σε μία εποχή που ο Ευρωπαϊκός Ελευθεροτεκτονισμός αγωνιζόταν από το χάος να μπεί σε κανονική τάξη - δεν μπορεί να μην έχει   σημαντική επίπτωση στην ιστορία του Τεκτονισμού "

 Στο δοκίμιό του για τον Ναπολέοντα και την μασωνία, ο Tuckett υποστηρίζει:

"Υπάρχει αναμφισβήτητη απόδειξη ότι ο Ναπολέων είχε εξοικειωθεί με τη φύση, τους στόχους και την οργάνωση του Ελευθεροτεκτονισμού: πως είχε εγκριθεί και χρησιμοποιείτο για να προωθήσει τους δικούς του σκοπούς"

-J.E.S. Tuckett, Ναπολέων Α΄ και Ελευθεροτεκτονισμός. (Napoleon I and Freemasonry)(πηγή)  (source)

 Ο Ναπολέων είχε επίσης βοηθηθεί από απόκρυφες δυνάμεις. Το 1813 νικήθηκε στην  Leipzip και πίσω του ήταν ένα “Cabinet of Curiosities” ("Cabinet από Αξιοπερίεργα") στο οποίο ένας Πρώσος αξιωματικός ανακάλυψε το βιβλίο της Τύχης και της Μαντείας. Αρχικά αυτό το Oraculum ανακαλύφθηκε σε έναν από τους βασιλικούς τάφους της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια ενός Γαλλικού εκστρατευτικού σώματος του 1801. Ο αυτοκράτωρ  διέταξε το χειρόγραφο να μεταφραστεί από ένα διάσημο Γερμανό μελετητή και αντικέρ. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, το Oraculum ήταν ένα από τα πιο πολύτιμα υπάρχοντά του Ναπολέοντα. Το συμβουλεύετο σε πολλές περιπτώσεις και λέγεται ότι   "σχημάτιζε ένα ερέθισμα για τις πιο κερδοσκοπικές και τις πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις του."

 

 

Ο Καρλ Μαρξ

 


Ο Καρλ Μαρξ είναι γνωστός σήμερα ως ο ιδρυτής του σύγχρονου κομμουνισμού. Παρά το γεγονός ότι αμφισβητείται από κάποιους Τέκτονες, ο Μαρξ είπε ότι ήταν μια 32ου βαθμού  Τέκτων της  στοάς της Μεγάλης  Ανατολής. Ο Μαρξ έγινε ο εκπρόσωπος του άθεου και σοσιαλιστικού κινήματος της Ευρώπης. Προγραμμάτισε την αντικατάσταση των μοναρχιών με τις σοσιαλιστικές δημοκρατίες, με στόχο το επόμενο βήμα να είναι η μετατροπή σε κομμουνιστικές δημοκρατίες.

 
Ο George Washington

 


Ο George Washington ήταν ένας από τους ιδρυτές των Ηνωμένων Πολιτειών και θεωρείται ότι είναι ο «πιο σημαντικός αμερικανός Μασώνος». Ο Charles Willson Pealed παρήγαγε αυτόν τον πίνακα όταν η Ουάσιγκτον ήταν 52 ετών. Παρατηρήστε τη θέση των ποδιών της Ουάσιγκτον: σχηματίζουν ένα επιμήκες τετράγωνο. Η θέση των ποδιών είναι υψίστης σημασίας στον μασονικό συμβολισμό. Συγκρίνετε το αυτό με το απόσπασμα από το Duncan’s Ritual Monitor:

 

 

 

 
Ο Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ

 
 
Ο Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ θεωρείται ένας από τους πιο παραγωγικούς και σημαντικούς συνθέτες μουσικής. Ήταν επίσης Ελευθεροτέκτονας και μυήθηκε στην αυστριακή στοά Zur Zur Wohltatigkeit στις 14 Δεκεμβρίου 1784. Δημιουργίες του Μότσαρτ συχνά ενσωματώνουν  σημαντικά μασονικά στοιχεία. Η όπερα Μαγικός Αυλός βασίστηκε κυρίως στις Τεκτονικές αρχές.

«Η μουσική των Ελευθεροτεκτόνων περιέχει μουσικές φράσεις και μορφές που έχουν ειδική σημειωτική σημασία. Για παράδειγμα, η μασονική τελετή έναρξης ξεκινά με τον υποψήφιο να χτυπά τρεις φορές την πόρτα για να ζητήσει την είσοδο. Αυτό εκφράζεται μουσικά ως το διακεκομμένο σχήμα: σημασίες. Για παράδειγμα, το

 


Η μορφή αυτή εμφανίζεται στην όπερα του Μότσαρτ Ο Μαγικός Αυλός στην εισαγωγή, υπονοώντας το άνοιγμα της Τεκτονικής μύησης. "

- Katherine Thompson, Τα μασονικά Θέματα στον Μότσαρτ.
 

Η μουσική εξέλιξη του Μαγικού Αυλού βασίστηκε στην Χρυσή Αναλογία (1,6180 ...), μία αναλογία που θεωρείται θεία από τις Μυστηριακές Σχολές.

Εδώ βρίσκονται οι συνθέσεις που δημιουργήθηκαν από τον Μότσαρτ για χρήση στις μασονικές στοές:

Lied (τραγούδι) "Gesellenreise, για χρήση κατά την εγκατάσταση των νέων τεχνιτών"

Καντάτα για τενόρο και ανδρική χορωδία Die Maurerfreude ("Η χαρά του κτίστη")

Η Μουσική για την μασονική κηδεία (Maurerische Trauermusik)

Δύο τραγούδια για να γιορτάσουν την έναρξη του "Zur Neugekrönten Hoffnung"

Καντάτα για τενόρο και πιάνο, Die ihr die unermesslichen Weltalls Schöpfer ehrt

Η Μικρή Τεκτονική Καντάτα (Kleine Freimaurer-Kantate) με τίτλο Laut verkünde unsre Freude, για σολίστ, ανδρική χορωδία και ορχήστρα

  

Ο Μαρκήσιος ντε Λαφαγιέτ

 


Ο Μαρκήσιος ντε Λαφαγιέτ ήταν Ελευθεροτέκτονας 33ου βαθμού. Σύμφωνα με το «10.000 Επιφανείς Ελευθεροτέκτονες» του Willam R. Denslow ο Λαφαγιέτ ήταν ένας Γάλλος αξιωματικός του στρατού ο οποίος ήταν στρατηγός στην Αμερικανική Επανάσταση και ο ηγέτης της Garde Nationale (Εθνοφρουράς) κατά τη διάρκεια της αιματηρής Γαλλικής Επανάστασης. Ο Λαφαγιέτ έγινε επίσης   τιμώμενος Ταξιάρχης του Ανωτάτου Συμβουλίου της Νέας Υόρκης. Περισσότεροι από 75 μασονική φορείς στις ΗΠΑ έχουν πάρει το όνομά του, συμπεριλαμβανομένων 39 στοών, 18 κεφαλαίων , 4 συμβούλιων, 4 Διοικήσεων, και 7 φορέων Σκωτικών ιεροτελεστίών.

 

Ο Σάλομον Ρόθτσιλντ

 


Ο Σάλομον Ρόθτσιλντ  ήταν ο ιδρυτής του Βιεννέζικου υποκαταστήματος της εξέχουσας οικογένειας Mayer Amschel Rothschild. Η πιο ισχυρή οικογένεια στον κόσμο, έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις πολιτικές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Αυστρίας. Οι Ρόθτσιλντς είναι επίσης οι κύριοι παίκτες πίσω από τη δημιουργία του Σιωνισμού και του κράτους του Ισραήλ.

Η δύναμη των Ρότσιλντ πήγε πολύ πέρα ​​από τα όρια της μασονική στοάς. Έχουν πει πως είναι μέρος των 13 "Illuminati Bloodlines". Μια ανάλυση του πρόσφατα χτισμένου Ανώτατου Δικαστήριου του Ισραήλ (δείτε το άρθρο εδώ) επιβεβαιώνει την υιοθέτηση από τους Ρόθτσιλντ  του μασονικού συμβολισμού.


Ο Σιμόν Μπολιβάρ

 


Γνωστός ως "El Libertador" (Ο Απελευθερωτής), ο Μπολιβάρ θεωρείται ο "George Washington της Νότιας Αμερικής". Εντάχθηκε στον Ελευθεροτεκτονισμό στο Cadiz, στην Ισπανία, έλαβε τον βαθμό του Scottish Rite στο Παρίσι και ήταν ιππότης σε ένα αρχηγείο των Ναϊτών Ιπποτών στη Γαλλία στα 1807.  Ο Μπολιβάρ ίδρυσε και υπηρέτησε ως master του Protectora de las Vertudes Lodge Νο 1 στη Βενεζουέλα. Η χώρα της Βολιβίας πήρε το όνομά του. Ο Μπολιβάρ επίσης υπηρέτησε ως πρόεδρος της Κολομβίας, του Περού και της Βολιβίας στη δεκαετία του 1820. Ανήκε στο Τάγμα και το Liberty Lodge Νο 2 στο Περού.

Παρατηρήστε στην παραπάνω εικόνα η θέση των ποδιών του (oblong square) (μακρόστενη τετράγωνο) και το μοτίβο της σκακιέρας του δαπέδου, είναι ​​επίσης μασονικά. Η στάση του μπορεί να έχουν εμπνευστεί από το βαθμό των the Knights of Christian Mark όπως απεικονίζεται παρακάτω στο Richardsons Monitor of Freemasonry:

 
 

Ο Ιωσήφ Στάλιν

 Η Βασιλείας του τρόμου του Στάλιν στη Σοβιετική Ένωση   οδήγησε στο θάνατο εκατομμύρια συμπατριωτών του.  Συχνά φαίνεται στις εικόνες να χρησιμοποιεί   την κρυφή χειρονομία. Δεν έχουν βρεθεί επίσημα αρχεία που να αποδεικνύουν την μύηση του Στάλιν στην Μασωνία. Φυσικά, οι δικτάτορες όπως ο Στάλιν ελέγχουν αυστηρά όλες τις πληροφορίες σχετικά με τον εαυτό τους και τις υποθέσεις τους, γεγονός που καθιστά δύσκολο να αποδείξει κανείς τίποτα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Το κρύψιμο του χεριού του, ωστόσο, παρέχει στον μυημένο μια ιδέα για την πιθανή υποταγή του σε μια απόκρυφη αδελφότητα.

 

Αφού πυροβολήθηκε το 1940, ο νεαρός άνδρας στα δεξιά έχει
αφαιρεθεί από την φωτογραφία, από τους ανθρώπους του Στάλιν.

 
Ως Συμπέρασμα

Όπως φαίνεται παραπάνω, οι ηγέτες που χρησιμοποίησαν την χειρονομία το "κρυφό χέρι" είχαν μεγάλη επιρροή στην παγκόσμια ιστορία και πολλοί επιβεβαιώθηκε πως ήταν Τέκτονες. Αυτή η χειρονομία είναι μια προφανής λεπτομέρεια  στην κίνηση που ευρέως αγνοήθηκε και υποδηλώνει την υιοθέτηση από τον ηγέτη της απόκρυφης φιλοσοφίας.  Κατανοώντας αυτό το γεγονός και αναγνωρίζοντας την τεράστια επιρροή που είχαν οι ηγέτες στην πορεία της Ιστορίας, μπορούμε να αρχίσουμε να συνειδητοποιήσουμε την κρυμμένη δύναμη που σήμερα διευθύνει τον κόσμο προς τη διεθνή δημοκρατία.

Τα μέλη αυτών των αδελφοτήτων μπορεί να διατηρούν  διαφορετικές απόψεις, ακόμη και να ανήκουν σε διαφορετικές παρατάξεις (κομμουνισμός έναντι του καπιταλισμού), αλλά η βασική φιλοσοφία, οι πεποιθήσεις και οι απώτεροι στόχοι τους εξακολουθούν να είναι οι ίδιοι: η έλευσις της «Εποχής της Λογικής και του Διαφωτισμού» (“Age of Reason and Enlightenment”). Φυσικά, κάθε σοβαρός ερευνητής έχει επίγνωση του ρόλου της μασωνίας στην πορεία της ιστορίας του κόσμου. Η χειρονομία το "κρυφό χέρι", που τόσο συχνά χρησιμοποιείται από τις ιστορικές προσωπικότητες, είναι απλά η εξωτερική έκφραση σε αυτό το ελάχιστα γνωστό γεγονός. Όπως είπε ο Κομφούκιος, «Τα σημεία και τα σύμβολα κυβερνούν τον κόσμο, όχι τα λόγια, ούτε οι νόμοι." Τα λόγια και οι πολιτικές αυτών των ανθρώπων τελικά θα διαστραφούν και θα ξεχαστούν, αλλά η εικόνα τους θα παραμείνει στους αιώνες.