NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Wednesday, April 01, 2015

The Golem - Το Γκόλεμ

 

 

Michael A. Hoffman II Secret Societies and Psychological Warfare Page 104
 
Michael A. Hoffman II μυστικές Εταιρείες και Ψυχολογικός Πόλεμος  Page 103

 
 

 

"13 και έκαμνε σημεία μεγάλα ώστε και πυρ έκαμνε να καταβαίνει εκ του ουρανού εις την γην ενώπιων των ανθρώπων
14 και επλάνα τους κατοικούντας επί της γης δια τα σημεία τα οποία εδόθησαν εις αυτό να κάμη ενώπιον του θηρίου λέγον προς τους κατοικούντας επί της γης να κάμωσιν εικόνα εις το θηρίον το οποίον έχει την πληγήν της μαχαίρας και έζησε
15 και εδόθη εις αυτό να δόση πνεύμα εις την εικόνα του θηρίου ώστε και να λαλήση η ευκών του θηρίου και να κάμη όσοι δεν προσκυνήσωσι την εικόνα του θηρίου να θανατωθώσι
"- Αποκάλυψη. 13: 13-15.


Μπροστά σε αυτό το σύστημα ελέγχου  και την απόκρυφη ιστορία πίσω από αυτό, και στο πλαίσιο του ανθρώπου μηχανή  - τις τελετουργικές δολοφονίες, την σειρά των δολοφονιών τρομοκρατίας και την πανταχού παρουσία της μετάδοσης της  Videodrome τηλεόρασης, είναι ο δεύτερος νόμος της Θερμοδυναμικής. Με αυτόν τον φυσικό νόμο  , “ Η τάξη έχει την τάση να εκφυλίζεται."  Ακόμη και η Νέα Τάξη των αιώνων.
Οι τάχα ψυχικοί μηχανικοί και οι ανθρώπινοι αλχημιστές γνωρίζουν πολύ καλά την εγγύτητα τους στα μεσάνυχτα σε αυτό, το  "χαμηλής στάθμης κάτω του δώδεκα " του κύκλου του χρόνου. Οι ακροβατούν στο χείλος της σύνθεσης στα πιο σκοτεινά όνειρα των Καμπαλιστών, έναν γάμο μανιωδώς επιδιώκεται , μεταξύ των βακτηρίων E. coli από το κόλον του ανθρώπου, τον κωδικό  του γονιδιώματος και τη δύναμη των αυτόματων του υπολογιστή, για η δημιουργία του Γκόλεμ.

Μια θεολογική αντίληψη της δημιουργίας ενός έμβιου όντος από τον άνθρωπο και όχι τον Θεό  βρίσκεται στο Βαβυλωνιακό Ταλμούδ (Sanhedrin 65β): «Ο Ραββί Rava δημιούργησε έναν άνθρωπο και τον έστειλε στον Ραβίνο  Ζήρα. "+



Σύμφωνα με την Emily Bilski και τον Δρ Μοσέ Idel στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο, στην Ιερουσαλήμ: "Βρέθηκε σε ένα μεγάλο έγκυρο εβραϊκό κείμενο, το απόσπασμα αυτό (από το Ταλμούδ), αναφέρει ότι ο Ιουδαϊσμός αποδέχθηκε την ιδέα της δημιουργίας ενός τεχνητού ανθρώπου ... Επίμαχο θέμα  Το Ταλμούδ ή ο ραβινικός σχολιασμός των γερόντων, υπήρχε μόνο σε προφορική μορφή στα χρόνια  του Χριστού. Αναφέρεται ως η «παράδοση των πρεσβυτέρων" στον Μάρκο 7.3, για την οποία ο Χριστός είπε: «Εσείς απορρίπτετε την εντολή του Θεού, και κρατάτε τη δική σας παράδοση.» Με άλλα λόγια, οι Φαρισαίοι τοποθετούσαν τα σχόλια των ραβίνων (αργότερα συναρμολογήθηκαν σε χειρόγραφη μορφή, όπως το Ταλμούδ), πάνω από την Αγία Γραφή, «Κάνοντας το λόγο του Θεού να μην έχει κανένα αποτέλεσμα μέσα από την παράδοση σας." (Κατά Μάρκον 7: 9, 13).
Ήταν ο ισχυρισμός ότι οι Εβραίοι θα μπορούσαν να επιτύχουν ένα σημαντικό επίτευγμα, και ότι οι Εβραίοι δάσκαλοι κατείχε τις υψηλότερες μαγικές δυνάμεις."
Σύμφωνα με το εβραϊκό χειρόγραφο Ner 'Elohim,  που αποδίδεται από τον Gershom Scholem στον Καμπαλιστή Αβραάμ Αμπουλάφια, "... εάν ο Rava δημιούργησε έναν άνθρωπο ... αυτός που το έκανε την παραμονή της ημέρας του Σαββάτου, το έκανε για ένα μεγάλο μυστικό λόγο ... "
Οι τεχνικές για την κατασκευή του Γκόλεμ βρίσκονται στο βιβλίο της Καμπάλα, το Sefer Yezirah. Ο Bilski και ο Idel γράφουν:

"Δύο από τις κορυφαίες προσωπικότητες των Ασκενάζι Χασιδίμ (Hasidim), ο Ραβίνος
Yehuda ο-Hasid και Ραβίνος Ελεάζαρ του Worms, έγραψαν σχόλια για το Σεφέρ Yezirah.

"Το σωζόμενο κείμενο του ραβίνου Ελεάζαρ παρουσιάζει μία περίτεχνη και συστηματική συζήτηση μιας τεχνικής που θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός Γκόλεμ ... Σε μια ... τεχνική που εμφανίζεται αυτή την εποχή, αν και η προέλευσή της είναι πιθανώς πολύ προγενέστερη, το Γκόλεμ εμφανίζεται με τα τρία εβραϊκά γράμματα που σημάνουν Emet (αλήθεια) αναγράφονται στο μέτωπο ...
"... Αυτά τα κείμενα περιέχουν συνταγές για την δημιουργία τεχνητής ζωής ... Τα γραπτά τους για τη δημιουργία του Γκόλεμ πρέπει να νοούνται ως το μέρος του ευρύτερου πλαισίου των μαγικών συνταγών για την δημιουργία πολλών  οντοτήτων, που κυμαίνονται από μόσχους έως και τον ίδιο τον ουρανό. Αυτές οι μαγικές συνταγές αποτελούσαν μέρος μιας ελίτ ιδεολογίας που πιθανώς να προσπάθησε να αποδείξει ότι οι Εβραίοι δάσκαλοι κατείχαν την υψηλότερη μορφή της γνώσης ...
"Μια σημαντική εβραϊκή πηγή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι μία συζήτηση με τον ελάχιστα γνωστό γιατρός και  Καμπαλιστή Αβραάμ Yagel, ο οποίος έζησε στη Βόρεια Ιταλία στα τέλη του 16ου αιώνα.




Ο Yagel ενδιαφέρετο για την έννοια της δημιουργίας του Γκόλεμ.
Μήπως αυτό αποτελεί μια μορφή μαγείας; Μαγείας; Ο Yagel κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ήταν μια «φυσική μαγεία», δηλαδή, μια μορφή τεχνολογίας, και δεν περιλαμβάνουν δαιμονικές δυνάμεις. Έτσι ισχυρίστηκε ότι η Καμπάλα είναι η υψηλότερη δυνατή επιστήμη. "
(Emily Δ Bilski και ο Δρ Μοσέ Idel, "Το Golem: Μια Ιστορική Επισκόπηση, στο Golem !, σελ. 10-14).

Αλλού ο Δρ Idel γράφει: «Γι 'αυτούς (τους μεσαιωνικούς ραβίνους του ιουδαϊσμού), η μαγική δημιουργία και η εμπειρία σχεδιάστηκαν ως μία μαρτυρία για την πνευματική τελειότητα τους ... "
Οι ραβίνοι πίστευαν ότι η δημιουργία τους ήταν μεγαλύτερη από αυτήν του Θεού: «... ο μαγικά δημιουργημένος άνθρωπος έχει την υψηλότερη πνευματική ικανότητα , η οποία δεν θα βρεθεί, αυτόματα, ακόμη και σε έναν κανονικά δημιουργημένο   άνθρωπο ... Ο τεχνητά δημιουργημένος ο άνθρωπος έχει μέσα στον εαυτό του όλο το φάσμα της δημιουργίας ... Αυτή η κατανόηση είναι σύμφωνη με τις απόψεις που βρέθηκαν στις παραδόσειςτου  Ραβίνος του Nathan  που συλλέχθηκαν από τον ραβίνο Ισαάκ της Ακρ ... 

Πριν την Αναγέννηση, αυτή η Χασιδική-Καμπαλιστική έννοια του ανθρώπου - θεού ήταν έντονα απαγορευμένη σε όλη την χριστιανική  Ευρώπη ως εντελώς δαιμονική.

Ο Δρ Idel αναφέρει ότι, «το κρίσιμης σημασίας για την ευρύτερη διάδοση των ιδεών σχετικά με το Golem, ήταν το De Arte Cabalistica του Johannes Reuchlin που δημοσιεύθηκε στο 1517. "
Ο ιστορικός Frances Yates μας πληροφορεί ότι το έργο του Reuchlin αγίασε την Καμπάλα, ισχυριζόμενος ότι ήταν εντελώς συμβατό με τον Χριστιανισμό.
Το De Arte Cabalistica έγινε η "Βίβλος των χριστιανών Καβαλιστών ... ο Reuchlin χαιρετίστηκε ως ήρωας της Νέας Μάθησης ... η Χριστιανική Καμπάλα ήταν το πιο απαραίτητο στοιχείο στην καρδιά της Νέας Μάθησης. » (Yates, Η Απόκρυφη Φιλοσοφία στην ελισαβετιανή  εποχής, σσ. 25-26).

Ο πυρήνας της Αναγέννησης "στην Νέα  Μάθηση » ήταν το δόγμα του ανθρώπου ως ίσο προς ή και ανώτερο ακόμη και από το Θεό. Ο ισχυρότερος αντίπαλος της εισαγωγής του Reuchlin της Καμπάλα στον Χριστιανισμό  ήταν ένας πρώην Χριστιανός Εβραίος που ονομάζετο Johann Pfefferkorn.
Ο Pfefferkorn, ήξερε πολύ καλά τι είδους διαβολική γνώσις περιείχε και εκπροσωπούσε η Καμπάλα. Ο Pfefferkorn  στη συνέχεια δέχθηκε επίθεση από μία μυστηριώδη ομάδα γνωστή ως οι "Αφανείς άνδρες."
Μια σημαντική φιγούρα στο δόγμα του ανθρώπου παίζει τον Θεό  ήταν ο ραβίνος Ιούδας Loew της Πράγας, ένας συνεργάτης του John Dee, του ιδρυτή του Ελευθεροτεκτονισμού. (Ο Dee συναντήθηκε με τον ραβίνο στην Πράγα το 1580).
Ο ραβίνος Loew ήταν επίσης σύμβουλος τους Ροδόσταυρου αποκρυφιστή Ρούντολφ ΙΙ, αυτοκράτορα  της Βοημίας, την προστασία του οποίου απολάμβανε.

Ο Δρ Idel έγραψε: "Το 1592 ο ραβίνος Λέβ (Loew) είχε μία ακρόαση από τον αυτοκράτορα Ρούντολφ. Οι λεπτομέρειες αυτής της συνάντησης παραμένει τυλιγμένες σε μυστήριο. "
Αλλά αυτό που γνωρίζουμε είναι πως ο με επιρροή, "θαυματοποιός" Καμπαλιστής ραβίνος Λέβ  έμεινε στην ιστορία ως ο πιο διάσημος δημιουργός ενός υποτιθέμενου Γκόλεμ. Ο Δρ Moshe Idel γράφει: "Κάτω από την κοινή επιρροή της εκστατικής Καμπάλα και των Ασκενάζι Χασιδικών πηγών, * είναι το ενδιαφέρον για τη δημιουργία ενός  Γκόλεμ


* Ο ιδρυτής του Χασιδικού Ιουδαϊσμού, ένας ραβίνος του 17ου αιώνα και συνήγορος του Γκόλεμ γνωστός ως Βάαλ Σεμ Toβ (Baal Shem Tov) . Στους κριτές 2:16 είναι γραμμένο, «εγκατέλειψαν τον Κύριο και υπηρέτησαν τον Βάαλ. " Υπάρχουν πολλές προειδοποιήσεις για τους ιερείς του Βάαλ στην βίβλο. Ο δισέγγονος του Βάαλ Σεμ Toβ  ήταν ο ραβίνος Nachman του Bratslav ο οποίος ήταν γνωστός πως ενδιαφερόταν βαθύτατα για τη νεκρή ύλη και τα νεκροταφεία. Οπαδοί του σήμερα είναι γνωστοί ως οι Νεκροί Χασιντίμ ("Dead Hasidim,") επειδή έχουν εμμονή με το Πτώμα του ραβίνου Nachman και πιστεύουν ότι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί του από τον τάφο.
("Rosh ha-Shanah Joumey to Hasidic Master's Tomb," NY Times, Sept. 27, 1989,
p. B-2).


 Οι διδασκαλίες Nachman συνίστανται στην πεποίθηση ότι ο Θεός είναι παρών στα πάντα, συμπεριλαμβανομένου και του κακού, και ως εκ τούτου, ακόμη και ο άνθρωπος που βαδίζει στο  κακό βρίσκει το Θεό.
Στο Ισραήλ, στο Ομέρ Lag βα  , τα παιδιά οδηγούνται στον τάφο του Καμπαλιστή Ραβίνου Σιμόν Μπαρ Yochai για «αγιοποίηση» ως tzadikim. Η κύρια εβραϊκή η θεολογική εργασία σχετικά με τους νεκρούς, η Καμπάλιστική Gesher HaChaim, εκτείνεται σε τρείς τόμους. Διδάσκει ότι «απόκοσμα πλάσματα» βρίσκονται γύρω από ένα πτώμα.
Ο Χασιδιστής Ραββίνος Μεναχέμ Schneerson της Νέας Υόρκης, "αν και ένας ερημίτης," αφήνει την έδρα του για δύο φορές την εβδομάδα για να προσκυνήσει στον τάφο του τελευταίου μεγάλου ραβίνου του Lubavitch. Στο νεκροταφείο, σύμφωνα με τις δημοσιευμένες εκθέσεις, ο ραβίνος Schneerson "είχε συνομιλίες" με τους νεκρούς ραβίνους. (LA Times, 30ης Απριλίου, 1990). Τον Αύγουστο του 1991, η αυτοκινητοπομπή που επέστρεφε τον Schneerson από το νεκροταφείο χτύπησε και σκότωσε ένα μαύρο παιδί, δημιουργώντας ταραχές για  τρεις ημέρες.
Σύμφωνα με τους LA Times, ο Schneerson "είναι επίσης υποστηρικτής ενός είδους μυστικισμού που περιλαμβάνει πράγματα όπως κατάρες ... " Οι NY Times αναφέρουν ότι οι οπαδοί του φοβούνται ακόμη και να τον κοιτάξει στο πρόσωπο. " Λίγοι το κάνουν. Τα φλογισμένα, ηλεκτρισμένα μπλε μάτια του το απαγορεύουν. " (NY Times Magazine, 15 Μαρτίου 1992).



 Το 1988, ο πρόεδρος Ρέιγκαν ανακήρυξε τα γενέθλια του Χασιδιστή Ραβίνου  Schneerson, στις 26 Μαρτίου ως «Ημέρα Εκπαίδευσης των ΗΠΑ." Η νομοθεσία σε σχέση με την "Ημέρα Εκπαίδευσης των ΗΠΑ" (Public Law 102 - 14) ζητεί την εφαρμογή των "Επτά Noahide Νόμων" του "κινήματος Lubavitch. "Η εγκυκλοπαίδεια Judaica αναφέρει ότι, σύμφωνα με οι Noachide νόμους, οι μη-Εβραίοι “υπόκεινται σε μεγαλύτερους νομικούς περιορισμούς και από τους Εβραίους γιατί οι μη-εβραϊκές κοινωνίες θεωρούνται ότι είναι πιο επιρρεπείς σε αυτές τις αμαρτίες." Οι Αμερικανοί που υπακούουν στους Noahide νόμους των ραβίνων του Baal Shem Tov θα έχουν την ιδιότητα του « Ξένου Κάτοικου» ή του «ημι-προσυλητισμένου" στον Ιουδαϊσμό. Εκείνοι που δεν υπακούουν σε αυτούς υπόκεινται σε θανατική  ποινή  (Uri Huppert, Back to the Ghetto (Επιστροφή στο γκέτο), σ. 38).
Ένα περαιτέρω σημείωμα πάνω στη λέξη Βάαλ στη σφαίρα του συμβολισμού, αυτή τη φορά στην υψηλή χρηματοδότηση. Ο οργανισμός αξιολόγησης της Wall Street, Moodys Investors Service, αποδίδει την Αξιολόγηση "Βάαλ-1" σε πιστωτικούς κινδύνους στον τραπεζικό τομέα και την κυβέρνηση. Η πολιτεία της Νέας Υόρκης έλαβε πρόσφατα την αξιολόγηση των ομολόγων της («Μήνυμα προς Όλμπανι: Βάαλ-Humbug" NY Times, 8 του Ιανουαρίου 1992, σ. Β-4). ορατό μεταξύ των Εβραίων και κάποιων χριστιανών συγγραφέων της Αναγεννησιακής περιόδου. Η αρχή της σύγχρονης επιστήμης αποδίδεται στο ανανεωμένο ενδιαφέρον για την μαγεία από ορισμένες μορφές της Αναγέννησης του 15ου και του 16ου αιώνα ... Αναμφίβολα, η περίοδος της Αναγέννησης είναι το πρώτο σημαντικό σημείο της επιρροής των οι Εβραϊκών απόψεων για το Γκόλεμ στον ευρωπαϊκό πολιτισμό ...
"Ένας Πολωνός Καμπαλιστής έγραψε  περίπου το 1630: «Και έχω ακούσει, με ένα συγκεκριμένο και σαφή τρόπο, από πολλά αξιοσέβαστα πρόσωπα
ότι ένας άνθρωπος, που ζει κοντά στην εποχή μας, στην Ιερά Κοινότητα του Chelm, το όνομα του οποίου είναι ο ραβίνος Ηλίας, ο κυρίαρχος του Ονόματος, ο οποίος έκανε ένα πλάσμα από ύλη [Γκόλεμ] και μορφή [zurah] και έκανε σκληρή δουλειά για αυτόν για μεγάλο χρονικό διάστημα ... "

"Καθώς ο Καμπαλιστής αφηγείται το μύθο εδώ, είναι ένας συνεχιστής του αποσπάσματος του Σανχεντρίν και της συνταγής των Ασκενάζι Χασιδιστών για τη δημιουργία ενός τεχνητού ανθρώπου ... φαίνεται ότι η χρήση του όρου hiyyut, (ζωτικότητα), μαζί με την έμφαση στο πλάσμα ως νεκρό, φαίνεται να αντανακλούν την επιρροή της άποψης του ραβίνου Μωυσή Cordovero, του δέκατου έκτου αιώνα Καμπαλιστή στο Safed, σχετικά με τη φύση του πλάσματος ως εντελώς απάνθρωπη ...
"Σύμφωνα με τρεις δηλώσεις, γραμμένες στο δέκατο τρίτο αιώνα, η δημιουργία του τεχνητού ανθρώπου ακολουθεί το ίδιο πρότυπο ως εκείνη του μόσχου, ή μίας αγελάδας ... Σε ορισμένα Ασκενάζι χειρόγραφα, ορισμένοι συνδυασμοί γραμμάτων του Θείου ονόματος και τα γράμματα της αλφαβήτου που προφέρονται σύμφωνα με το πρότυπο του Notariqon (που είναι η πεμπτουσία του δεύτερου σταδίου
της δημιουργίας) θεωρούνται κατάλληλα για τη δημιουργία του μοσχαριού ...

"Επιπλέον, η δήλωση του ραβίνου Αβραάμ Esquira, κατά το τέλος του δέκατου τρίτου αιώνα, αναφέρει ότι στη Γαλλία υπήρχε  κάποιος που ήταν εξοικειωμένος με αυτό και χάραξε τη μορφή μιας αγελάδας σε έναν τοίχο, και αυτή άλλαξε σε μια αγελάδα και τελετουργικά την έσφαξε και την έφαγε ο ραβίνος Hananya και ο Ραβίνος Oshayah.
«... Αυτές οι επινοήσεις ήταν ακόμα στην κατοχή των  ... διδασκάλων, οι οποίοι δεν δίστασαν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που ενυπάρχουν σε αυτή τη μαγική γνώση. » (Δρ Μωυσής Idel, " Το Golem στην εβραϊκή μαγεία και τον μυστικισμό, "στο Golem !, σελ. 15-35).

Το 1988, Φονταμεταλιστές «χριστιανοί» ενώθηκαν με Καμπαλιστές ραβίνους στην αναζήτηση για τα λείψανα μίας μαγικής αγελάδας, τις λεγόμενες στάχτες της κόκκινης αγελάδας.
 

john-phillips-side-of-the-new-old-synagogue-inside-the-rabbi-is-supposed-to-have-made-the-golem


"Οι λέξεις αδυνατούν να περιγράψουν την ένταση των συναισθημάτων του Vendyl Jones και της επιλεγμένης ομάδας του, καθώς ακολούθησαν βήμα το βήμα τις γραπτές οδηγίες πριν από 2.000 χρόνια στις χάλκινες Scroll της Νεκράς Θάλασσας. Στην (Αρχαιολογική) ανασκαφή στο Wadi-HaKippa Σπήλαιο της στήλης, που βρίσκεται νότια της Ιεριχούς και βόρεια του Κουμράν,  διαπιστώθηκε κάθε μικρή λεπτομέρεια που περιγράφεται σε αυτό το «χάρτη» της τοποθεσίας της Καλάλ και περιέχει τις στάχτες   της κόκκινης αγελάδας.

«Η μεγάλη σημασία αυτής της αναζήτησης είναι το γεγονός ότι μόνο όταν βρεθεί η πραγματική Καλάλ, στην οποία περιέχονται οι στάχτες της τελευταίας την κόκκινης αγελάδας που προσφέρθηκαν στη θυσία στην Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ., το αποκατεστημένο ιερατείο στο Ισραήλ θα είναι σε θέση να αγιάσει  με ένα ψέκασμα από αυτές τις στάχτες ... Αυτό πρέπει να  επιτευθεί για τους ιερείς για να έχουν ορθή λειτουργία και θυσίες, όταν το Ισραήλ έχει το νέο Ναό του ... στην ... Ιερουσαλήμ.
«Όταν αυτό το ιερό Καλάλ έχει πραγματικά την εξουσία, οι Ορθόδοξοι Εβραίοι θα απαιτήσουν τον τόπο του  Ναού, όπου βρίσκεται τώρα ο θόλος του Μουσουλμανικού ιερού.

"... Στην τελευταία έκθεση του, ο Vendyl Jones όριζε ότι η ομάδα του θα να επιστρέψει στο σπήλαιο ... για να ολοκληρωθεί η αποστολή και να εξασφαλίσει το ιερό Καλάλ. Συνεργάζεται στενά με το Εβραϊκό Πανεπιστήμιο του Ισραήλ. Αν ο Vendyl   «παγιδευτεί» στην Δόξα (αρπαχθεί) μαζί μας τον Σεπτέμβριο, θα είναι οι ίδιοι οι Εβραίοι που θα ανακτήσουν την ιερή «στάχτη  της κόκκινης αγελάδας" και θα είναι έτοιμοι για τον Ναός » -. Dr. Charles R. Taylor, Bible Prophecy News, June, 1988, (vol. 17, no. 2), pp. 10-11.
Ο αείμνηστος Ισαάκ Bashevis Singer ήταν ένας Εβραίος λόγιος και νικητής του βραβείου Νόμπελ για τη λογοτεχνία. Γράφει: «... το Γκόλεμ ... βασίζεται στην πίστη ότι ... νεκρή ύλη δεν είναι πραγματικά νεκρή , αλλά μπορεί να έλθει στη ζωή ... Τι είναι οι υπολογιστές και τα ρομπότ της εποχής μας αν δεν είναι Γκόλεμ; ... Το Ταλμούδ μας λέει για έναν διερμηνέα με το όνομα  Rava που σχημάτισε έναν άνθρωπο  με αυτή τη μυστηριώδη εξουσία ...
«Ζούμε σε μια εποχή δημιουργίας γκόλεμ σήμερα. Το χάσμα ανάμεσα στην επιστήμη και την μαγεία ... γίνεται όλο και στενότερο ... Ο Ραβίνος Loew, ο δημιουργός του γκόλεμ, ήταν ένας Καμπαλιστής και με τον δικό του τρόπο ένας επιστήμονας. Ήταν ένας άνθρωπος με μεγάλη κατανόηση και μεγάλα μυστήρια. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι είχε γράψει ένα βιβλίο στο οποία ανέλυσε πολλές ρήσεις του Ταλμούδ από επιστημονική προοπτική ...
 «Με ενδιέφερε το γκόλεμ ... από την παιδική ηλικία μου. Ανατράφηκα στο σπίτι του ενός ραβίνου, και τα κηρύγματά του συχνά μιλούσαν για θαύματα, από το Βάαλ Σημ Toβ και άλλων θαυματουργών ραβίνων ... Κατάλαβα από νωρίς στη ζωή μου ότι η επιστήμη και η τεχνολογία είχαν πράγματι δημιουργήσει   έναν πολιτισμό θαυμάτων. Η επιστήμη είναι μία
μακρά αλυσίδα θαυμάτων ... "
Ο ερευνητής James Shelby Downard πιστεύει ότι μια Καμπαλιστική ουσία ήταν μέσα στο γιγάντιο μπουκάλι από χάλυβα που ζύγιζε σχεδόν το μισό
εκατομμύριο πάουντς  που η κυβέρνηση των ΗΠΑ τοποθέτησε κοντά στο "Σημείο μηδέν" στις 16 Ιουλίου του 1945, αμέσως πριν από την έκρηξη της πρώτης ατομικής βόμβας (η δημιουργία και η καταστροφή της πρωταρχικής ύλης), στο "Trinity Site" στο Νέο Μεξικό.
Η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν έχει προσφέρει καμία πειστική εξήγηση για ποιον σκοπό η κάψουλα με τις Golem αναλογίες (25 ft. Μακριά, και 12 ft. σε διάμετρο), ειδικά κατασκευασμένη στο ανατολικό
χαλυβουργείου και μεταφέρθηκε με μεγάλη δαπάνη από ένα ρυμουλκούμενο με 64 τροχούς , το οποίο χρησιμοποιήθηκε στο σημείο Trinity .