θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα
θεοῖς σωτῆρσιν ἔθυον καὶ ἀναθήματα ἀνέθηκα

NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

NOT IN THIS "NEW GREECE"  - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"
NOT IN THIS "NEW GREECE" - ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ"

Sunday, May 14, 2017

Η Εφεύρεση των Beatles, των Stones και η Γέννηση του Rock n 'Roll από το Ινστιτούτο Tavistock.

Ο Paul  και ο John   κάνουν σήματα με τα χέρια τους στο εξώφυλο του άλμπουμ  "Yellow Submarine" . Ο Paul  με το χέρι "666", ο John   με το Κορνούτο "Κέρατο" .
 
Η Κατασκευασμένη Εφεύρεση των Beatles, των Stones,  και η Γέννηση του Rock n 'Roll από το Ινστιτούτο Tavistock. 
 
 "Το γεγονός ότι οι" The Beatles "είχαν τη μουσική τους και τους στίχους τους γραμμένους από τον  Theo Adorno είναι κρυμμένο από την κοινή γνώμη." John Coleman, πρώην πράκτορας του MI6.

 
 
Ο Θεόδωρος Αντόρνο (γνωστός επίσης ως Theodor Adorno-Wiesengrund).
 

Ο Άντορνο εγκατέλειψε τη Γερμανία την άνοιξη του 1934. Κατά τη διάρκεια της ναζιστικής περιόδου κατοικούσε στην Οξφόρδη, στη Νέα Υόρκη και στη νότια Καλιφόρνια. Εκεί έγραψε διάφορα βιβλία για τα οποία αργότερα έγινε διάσημος, συμπεριλαμβανομένης της Διαλεκτικής του Διαφωτισμού (με τον Max Horkheimer), της Φιλοσοφίας της Νέας Μουσικής, της Αυθεντικής Προσωπικότητας (ένα συνεργατικό έργο) και το Minima Moralia. Από αυτά τα χρόνια έρχονται οι προκλητικές κριτικές του για τη μαζική κουλτούρα και τη βιομηχανία του πολιτισμού. Επιστρέφοντας στη Φρανκφούρτη το 1949 για να αναλάβει μια θέση στο τμήμα φιλοσοφίας, ο Αντόρνο γρήγορα καθιερώθηκε ως κορυφαίος Γερμανός πνευματικός και κεντρική φιγούρα στο Ινστιτούτο Κοινωνικών Ερευνών.
 
 
Ιδρύθηκε ως ανεξάρτητο κέντρο για τη μαρξιστικές υποτροφίες το 1923, το Ινστιτούτο ήταν υπό την ηγεσία του Max Horkheimer από το 1930. Παρείχε τον κόμβο σε αυτό που έχει γίνει γνωστό ως Σχολή της Φρανκφούρτης. Ο Αντόρνο έγινε διευθυντής του Ινστιτούτου το 1958.
Οι συγκρούσεις και η ενοποίηση, σημάδεψαν την τελευταία δεκαετία της ζωής του Αντόρνο. Μια κορυφαία φιγούρα στη «διαμάχη θετικοποίησης» στη γερμανική κοινωνιολογία, ο Αντόρνο ήταν βασικός παίκτης στις συζητήσεις για την αναδιάρθρωση των γερμανικών πανεπιστημίων και ένας κεραυνός τόσο για τους φοιτητές ακτιβιστές όσο και για τους δεξιούς επικριτές τους.
 
 
Αυτές οι αντιπαραθέσεις δεν τον εμπόδιζαν να δημοσιεύσει πολυάριθμους τόμους μουσικής κριτικής, δύο ακόμη τόμους Σημειώσεων στην Λογοτεχνία, βιβλία για το Χέγκελ και την υπαρξιακή φιλοσοφία και συνέλεξαν δοκίμια στην κοινωνιολογία και την αισθητική.
 
 

Υπάρχει ένα υπέροχο άρθρο στο διαδύκτιο, που υπαινίσσεται ότι ο   Αντόρνο ήταν ο εγκέφαλος πίσω από τους Beatles. Φανταστείτε την σκηνή. Είναι το 1963 και οι Lennon και McCartney αγωνίζονται με τη σύνθεση του "She Loves You". «Σε αγαπάει», λέει ο Lennon. "Τι θα ακολουθήσει;" "Ναι, ναι, ναι;" (“Yeah, yeah, yeah?”)  λέει στον Αντόρνο. "Λαμπρό, Teddie, απλά λαμπρό", λέει ο McCartney. Και, ως αποτέλεσμα, το τραγούδι γίνεται μία διατλαντική επιτυχία, το μοναδικό best-selling single των Beatles. Αληθινή ιστορία. Στην πραγματικότητα, βέβαια, ο Αντόρνο, όπως περίμενε κανείς, περιφρονούσε το την σύνθεση και όλα όσα αντιπροσώπευε. «Αυτό που μπορεί να ειπωθεί εναντίον των Beatles», είπε κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στο περιοδικό Akzente το 1965, «είναι απλώς ότι αυτό που οι άνθρωποι έχουν να προσφέρουν είναι κάτι που είναι καθυστερημένο από την άποψη του αντικειμενικού τους περιεχομένου. Μπορεί να αποδειχθεί ότι τα μέσα έκφρασης που χρησιμοποιούνται και διατηρούνται εδώ δεν είναι στην πραγματικότητα παρά παραδοσιακές τεχνικές σε υποβαθμισμένη μορφή ». Ο Αντόρνο ήταν επίσης προβληματισμένος σχετικά με τη μουσική διαμαρτυρίας της δεκαετίας του '60 υποστηρίζοντας σε αυτή τη συνέντευξη ότι είχε διαστραφεί από τη σύνδεσή του με κοινότυπα δημοφιλείς μουσικές τροπές όπως εξηγεί. Το υψηλό πνεύμα της κριτικής του Αντόρνο χάνει τη δύναμή του όταν αντιλαμβάνεστε ότι εκφράστηκε από έναν διανοούμενο ο οποίος κατά τη δεκαετία του 1960 έδειξε να παρακολουθεί το σαφάρι-δράμα Daktari, με τον ήρωα Clarence, το λιοντάρι.
 
 

Τα προγράμματα του Ινστιτούτου Tavistock ήταν μια συνέχεια της εργασίας των Γερμανών επιστημόνων, γνωστού ως Ινστιτούτο της Φρανκφούρτης για την Κοινωνική Έρευνα, ή Σχολή  της Φρανκφούρτης, η οποία επικεντρώθηκε στη μελέτη και κριτική της κουλτούρας που αναπτύχθηκε από τη σκέψη του Φρόιντ.
Εδώ βρίσκονται κάποιες πληροφορίες για κάτι που πιθανότατα δεν γνωρίζετε τίποτα για αυτό σημειώστε τα ΟΝΟΜΑΤΑ:
 

 Το Radio Project  ήταν ένα πρόγραμμα κοινωνικής έρευνας χρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα Rockefeller για να εξετάσει τις επιπτώσεις των μέσων μαζικής επικοινωνίας στην κοινωνία.
Το 1937, το Ίδρυμα Rockefeller ξεκίνησε τη χρηματοδότηση της έρευνας για να βρει τις επιπτώσεις των νέων μορφών των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην κοινωνία, ειδικά το ραδιόφωνο.
Αρκετά πανεπιστήμια ενώθηκαν και ένα κεντρικό γραφείο ιδρύθηκε στη Σχολή Δημοσίων και Διεθνών Υποθέσεων του Πανεπιστημίου Princeton. Συμμετείχαν οι ακόλουθοι:
• Paul Lazarsfeld - Διευθυντής του Radio Project  • Theodor Adorno - Διευθυντής του Τμήματος Μουσικής
• Hadley Cantril - Ψυχολόγος στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Princeton
• Ο Gordon Allport, ένας άλλος βοηθός του Lazarsfeld, που συνέχισε να είναι ο κορυφαίος εκπρόσωπος του Ινστιτούτου Tavistock στις Ηνωμένες Πολιτείες.
• Ο Frank Stanton - Ερευνητής από την CBS που εστάλλη για να βοηθήσει το έργο, τελικά έγινε πρόεδρος της CBS.
Μεταξύ των πρώτων μελετών του έργου ήταν σαπουνόπερες, γνωστές ως ραδιο-δράματα τότε.
Το ραδιοφωνικό πρόγραμμα διερεύνησε επίσης την εκπομπή του Halloween του 1938 ο «Πόλεμος των Κόσμων».
Διαπίστωσαν ότι από τα περίπου 6 εκατομμύρια άτομα που άκουσαν αυτήν την εκπομπή, το 25% θεώρησε ότι ήταν κάτι πραγματικό.
Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που πανικοβλήθηκαν, δεν πίστευαν ότι επρόκειτο για εισβολή από τον Άρη, αλλά μάλλον για εισβολή από τους Γερμανούς. Καθορίστηκε αργότερα ότι λόγω των ραδιοφωνικών εκπομπών για την κρίση του Μονάχου νωρίτερα στο ίδιο χρόνο, οι μάζες ήταν επιρρεπείς σε αυτό.
Ένα τρίτο ερευνητικό πρόγραμμα ήταν αυτό των συνηθειών ακρόασης. Εξαιτίας αυτού, αναπτύχθηκε μια νέα μέθοδος για την έρευνα του  ακροατηρίου - αυτό ονομάστηκε Little Annie Project. Little Annie Project. Το επίσημο όνομα ήταν Stanton-Lazarsfeld αναλυτής προγράμματος. Stanton-Lazarsfeld Program Analyzer.

Αυτό επέτρεψε σε κάποιον όχι μόνο να διαπιστώσει άρεσε το πρόγραμμα σε ένα ακροατής, αλλά πώς αισθάνθηκε σε κάθε ξεχωριστή στιγμή, μέσω ενός αριθμού κλήσης στον οποίο θα απευθύνονταν για να εκφράσει την προτίμησή του (θετική ή αρνητική). Αυτό έχει γίνει από τότε ένα ουσιαστικό εργαλείο στην έρευνα ομάδων εστίασης.
Ο Θεόδωρος Adorno παρήγαγε πολυάριθμες αναφορές σχετικά με τις επιπτώσεις της "ατομικοποιημένης ακρόασης" που το ραδιόφωνο υποστήριζε και η οποία ήταν εξαιρετικά κρίσιμη. Ωστόσο, εξαιτίας των βαθειών μεθοδολογικών διαφωνιών με τον Lazarsfeld σχετικά με τη χρήση τεχνικών όπως οι έρευνες ακροατών και η "Little Annie" (ο Adorno σκέφτηκε τόσο απλουστευμένα και αγνόησε το βαθμό στον οποίο οι εκφρασμένες προτιμήσει ήταν αποτέλεσμα του εμπορικού μάρκετινγκ), ο Adorno εγκατέλειψε το πρόγραμμα το 1941 .
 
Ο Adorno ασκούσε μεγάλη επιρροή και στη συνέχεια εργάστηκε για την Crown Corporation και με τον πραγματικό κυνισμό του, δοκίμασε τα συγκροτήματα Rock του Tavistock MK (Ελέγχου του Νου) και έγραψε απλή μουσική για να δείξει τις ιδέες του και πώς οι άνθρωποι είναι εύκολοι να επηρεασθούν με χρονομετρημένα και επαναλαμβανόμενα μηνύματα στη μουσική ...
 
 
Δείτε επίσης:
 
Manufacturing the Deadhead: A Product of Social Engineering… by Joe Atwill and Jan Irvin
 

Κατασκευή των Deadhead: Προϊόν Κοινωνικής Μηχανικής ... από τους Joe Atwill και Jan Irvin
 
 
Τα ίδια με τους  Rolling Stones.
 

"Ο Δρ. John Coleman ανέφερε στο παρελθόν ότι η Black Nobility (Μαύροι Ευγενείς) ευνόησαν το συγκρότημα της ποπ «κουλτούρας» «The Rolling Stones». Αυτό που δεν σας είπε ήταν ακριβώς ποιος ήταν εκείνος που ήταν στον έλεγχο του συγκροτήματος στην υψηλότερη κορυφή. Δεν ήταν  παρά το Ινστιτούτο Tavistock για Ανθρώπινες Σχέσεις (Tavistock Institute for Human Relations).
Εγώ  είμαι εδώ για να βοηθήσω να συμπληρώσω τις κουκίδες που οι άλλοι δεν μπορούν ή εκείνοι που απλά φοβούνται να περάσουν κοντά από τη γραμμή με αυτές τις εξουσίες.
 12. Να εισαγάγουν νέες λατρείες και να συνεχίσουν να ενισχύουν εκείνες που ήδη λειτουργούν, συμπεριλαμβανομένων των γκάνγκστερ της ροκ μουσικής όπως οι Rolling Stones (μια ομάδα γκάνγκστερ ευνοημένη από την ευρωπαϊκή μαύρη αριστοκρατία) και όλες τις ροκ ομάδες που δημιούργησε το Tavistock οι οποίες ξεκίνησαν με τους Beatles.
 

Δεν αναφέρεται εδώ, αλλά οι Rolling Stones δημιουργήθηκαν από την ίδια πηγή και με τον ίδιο σκοπό. Οι Beatles έπρεπε να είναι οι «καλοί τύποι» ενώ οι Rolling Stones ήταν οι «κακοί». Επίσης, οι Rolling Stones ήταν ειδικοί στη δημιουργία επαναλαμβανόμενων "riffs", που σημαίνει μια μουσική φράση που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά (όπως στο "Satisfaction", "Jumping Jack Flash" κλπ.). Αυτά τα επαναλαμβανόμενα riffs πυροδοτούν το μυαλό του ακροατή και τον κάνουν δεκτικό σε όποιο υπο-μήνυμα θέλει το σύστημα να μεταφέρει στο μυαλό του ακροατή. Στην περίπτωση των Rolling Stones έχουμε σατανικά μηνύματα στους στίχους τους που τα επαναλαμβάνουν ξανά και ξανά στο πέρασμα των   χρόνων (ένα πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το άλμπουμ "Bridge To Babylon") (source)
 

Οι Rolling Stones δημιουργήθηκαν από το τάγμα της Μάλτας και συγκεκριμένα από ένα μέλος τους ... με το όνομα του πρίγκιπα Ρούπερτ Λόουενσταϊν, ο οποίος χρηματοδότησε το ‘Sympathy for the Devil‘ «Συμπάθεια για το διάβολο» το 1968. Αυτός ο πρίγκιπας, ήταν επίσης μέλος του πολύ ισχυρού

 
Sacred Military Constantinian Order of St George
 
 
 "Ιερού Στρατιωτικού Κωνσταντίνειου Τάγματος του Αγίου Γεωργίου" που βρίσκεται σε δύναμη κοντά στην ιππική τάξη Του Αγίου Τάφου της Ιερουσαλήμ, που  και τα δύο είναι υψηλότερα από το Τάγμα της Μάλτας.
 
    

 
Τέσσερις Fab (Διάσημοι) με τον Jimmy Saville, τον Μεγάλο Παιδόφυλο) Mass Pedophile, τον διεστραμμένο σεξουαλικά και στενό φίλο του πρίγκηπα Κάρολου 

(source)
 
  

Το Ινστιτούτο Tavistock δημιούργησε επίσης τους Beatles.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα κοινωνικού  προγραμματισμού για την αποδοχή της αλλαγής, ακόμα και όταν αναγνωρίζεται ως ανεπιθύμητη η αλλαγή από μία μεγάλη πληθυσμιακή ομάδα, στα επιτεύματα του Ινστιτούτου Στάνφορντ, ήταν η "έλευση" των BEATLES. Οι Beatles μεταφέρθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες στο πλαίσιο ενός κοινωνικού πειράματος το οποίο θα υπόκειτο σε μεγάλες πληθυσμιακές ομάδες με πλύση εγκεφάλου, τις οποίες δεν γνώριζαν καν.
Όταν το Tavistock έφερε τους Beatles στις Ηνωμένες Πολιτείες, κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί την πολιτισμική καταστροφή που επρόκειτο να ακολουθήσει μετά από αυτό. Οι Beatles αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της “THE AQUARIAN CONSPIRACY”, ενός ζωντανού οργανισμού που ξεπήδησε από την “THE CHANGING IMAGES OF MAN,” ("ΟΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ"), URH (489) -2150 - Έκθεση Έρευνας Πολιτικής αρ. 4/4/74. Έκθεση πολιτικής προετοιμασμένη από το Κέντρο SRI για τη μελέτη της Κοινωνικής Πολιτικής, Διευθυντής, καθηγητής Willis Harmon.
Το φαινόμενο των Beatles δεν ήταν μια αυθόρμητη εξέγερση των νέων ενάντια στο παλιό κοινωνικό σύστημα. Αντίθετα, ήταν μια προσεκτικά κατασκευασμένη συνωμοσία για να εισαχθεί από ένα συνωμοσιοποιητικό σώμα που δεν μπορούσε να ταυτιστεί, ένα εξαιρετικά καταστροφικό και διαιρετικό στοιχείο σε μια μεγάλη πληθυσμιακή ομάδα που στοχεύει σε αλλαγή ενάντια στη θέλησή της. Μαζί με τους Beatles εισήχθησαν στην Αμερική, νέες λέξεις και νέες φράσεις - που ετοίμασε ο Tavistock (1) - Λόγια όπως το "ροκ" σε σχέση με τους ήχους της μουσικής, “teenager,”-"έφηβος", “cool”, “discovered”- ανακαλύφθηκε" και "ποπ μουσική" ήταν ένα λεξικό συγκεκαλυμμένων κωδικών λέξεων που σηματοδότησαν την αποδοχή των ναρκωτικών και έφθασαν μαζί με τους Beatles για να ανακαλυφθεί από τους "εφήβους". Παρεμπιπτόντως, η λέξη "έφηβοι"-“teenagers” δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ πριν   φτάσουν οι Beatles στη σκηνή, με την ενέργειες του Ινστιτούτου Tavistock για τις Ανθρώπινες Σχέσεις.

 

Όπως και στην περίπτωση των πολέμων των συμμοριών, τίποτα δεν θα μπορούσε μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς τη συνεργασία των μέσων μαζικής ενημέρωσης, ιδίως των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης και ειδικότερα, με τον εξωφρενικό Ed Sullivan που είχε προπονηθεί από τους συνωμότες ως προς τον ρόλο που έπρεπε να διαδραματίσει . Κανείς δεν θα έδινε ιδιαίτερη προσοχή στο πλούσιο πλήρωμα από το Λίβερπουλ και στο 12-ατονικό σύστημα "μουσικής" που επρόκειτο να ακολουθήσει εάν δεν υπήρχε η υπερβολική ένταση του Τύπου. Το 12-ατονικό σύστημα που συνίστατο σε έναν βαρύ, επαναλαμβανόμενο ήχο, που προέρχεται από τη μουσική της λατρείας του Διονύσου και του ιερατείου   του Μπαάλ από τον Αντόρνο που του έδωσε μια «σύγχρονη» γεύση από αυτόν τον ειδικό φίλο της Βασίλισσας της Αγγλίας και επομένως της Επιτροπής των 300.Ο ρόλος των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης στην κοινωνία μας είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία της πλύσης εγκεφάλου μεγάλων πληθυσμιακών ομάδων. Οι πόλεμοι των συμμοριών τελείωσαν στο Λος Άντζελες το 1966 καθώς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης απέσυραν την κάλυψή τους. Το ίδιο θα συμβεί με το σημερινό κύμα των πολεμικών συμμοριών στο Λος Άντζελες. Οι συμμορίες θα μαραθούν πάνω στο αμπέλι όταν η κάλυψη των μέσων αποσυρθεί εντελώς. Όπως και το 1966, το θέμα θα γίνει "καμένο". Οι   συμμορίες θα έχουν εξυπηρετήσει το σκοπό τους να δημιουργήσουν αναταραχές και ανασφάλεια. Ακριβώς το ίδιο μοτίβο θα ακολουθήσει   στην περίπτωση της "ροκ" μουσικής. Χωρίς την προσοχή των μέσων ενημέρωσης, θα πάρει τελικά τη θέση της στην ιστορία – στον σκουπιδοτενεκέ της.

Ακολουθώντας τους Beatles, οι οποίοι δημιουργήθηκαν από το Ινστιτούτο Tavistock, εμφανίστικαν και άλλες ροκ ομάδες "Made in England" οι οποίες, όπως και οι Beatles, είχαν  τον  Αντόρνο να γράφει τους αποκρυφιστικούς στίχους τους και να συνθέτει όλη τη "μουσική".  Ωραία λόγια στο πλαίσιο της Μπητλομανίας -"Beatlemania". Μου θυμίζει πόσο λανθασμένα χρησιμοποιείται η λέξη "“lover”- εραστής" όταν αναφέρεται στη βρώμικη αλληλεπίδραση ανάμεσα σε δύο ομοφυλόφιλους που σκίζουν το γουρουνάκι. Για να καλέσετε την έκφραση μουσική "ροκ", είναι μια προσβολή, όπως επίσης και η γλώσσα που χρησιμοποιείται στους "ροκ στίχους".

 
 
 
 Το Tavistock και το Stanford Research ξεκίνησαν στη δεύτερη φάση της επιχείρησης που ανέθεσε η Επιτροπή των 300. Αυτή η νέα φάση έδειξε τη ζέση για κοινωνική αλλαγή στην Αμερική. Τόσο γρήγορα όσο οι Beatles εμφανίστηκαν στην αμερικανική σκηνή, τόσο και η «γενιά μπητ», ενεργοποιούσε λέξεις που αποσκοπούσαν στο να χωρίσουν και να διασπάσουν την κοινωνία. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης εστίασαν τώρα την προσοχή τους στη "γενιά μπητ". Άλλες λέξεις του Tavistock εμφανίστηκαν από το πουθενά: οι "beatniks", οι "hippies", τα "παιδιά λουλουδιών" έγιναν μέρος του λεξιλογίου της Αμερικής. Έγινε δημοφιλές για να "εγκαταλείψουν" και να φορέσουν βρώμικα τζιν, και να αφήσουν μακριά άπλυτα μαλλιά. Η "γενιά μπητ" σταμάτησε από την Αμερική. Έγιναν εξίσου διαβόητοι με τους καθαρότερους Beatles μπροστά τους.
Το νεοσύστατη συγκρότημα και ο "τρόπος ζωής" του σάρωσε τα εκατομμύρια των νέων Αμερικανών στη μυστικιστική λατρεία. Η αμερικανική νεολαία οδηγήθηκε σε μια ριζοσπαστική επανάσταση χωρίς ποτέ να τη γνωρίζει, ενώ η παλαιά γενιά ήταν ανήμπορη, ανίκανη να εντοπίσει την πηγή της κρίσης και έτσι να αντιδράσει κατά της εκδήλωσής της, η οποία ήταν τα παντός είδους φάρμακα, η μαριχουάνα, και αργότερα το λυσεργικό οξύ, "LSD", το οποίο τους παρήχετο τόσο εύκολα από την ελβετική φαρμακευτική εταιρεία SANDOZ, μετά από την ανακάλυψη από έναν από τους χημικούς της, τον Albert Hoffman, πώς να κάνει τη συνθετική εργοταμίνη, ένα ισχυρό φάρμακο που αλλάζει το μυαλό. Η επιτροπή των 300 χρηματοδότησε το έργο μέσω μιας από τις τράπεζες τους, του S. C. Warburg, και το φάρμακο μεταφέρθηκε στην Αμερική από τον   Aldous Huxley.

 

Το νέο " θαυματουργό φάρμακο " διανεμήθηκε αμέσως σε πακέτα μεγέθους "δείγματος", που διανέμονταν δωρεάν στις πανεπιστημιουπόλεις των Ηνωμένων Πολιτειών και στις συναυλίες "rock", οι οποίες έγιναν ο κύριος φορέας πολλαπλασιασμού της χρήσης ναρκωτικών. Το ερώτημα που ζητάει μια απάντηση είναι: τι έκανε τότε η Υπηρεσία για την Καταπολέμηση των Ναρκωτικών (DEA); Υπάρχουν συναρπαστικά στοιχεία και περιστατικά που φαίνεται να δείχνουν ότι η DEA γνώριζε τι συνέβαινε αλλά διατάχθηκε να μην προβεί σε καμία ενέργεια.
 

Ένας πολύ σημαντικός αριθμός νέων βρετανικών "ροκ" συγκροτημάτων έφθασαν στις Η.Π.Α. και οι συναυλίες ροκ άρχισαν να γίνονται ένα προσχέδιο στο κοινωνικό ημερολόγιο της αμερικανικής νεολαίας. Σε συνδυασμό με αυτές τις "συναυλίες", η χρήση ναρκωτικών μεταξύ των νέων αυξήθηκε αναλογικά. Ο διαβολικός θόρυβος των έντονων κτύπων διείσδυε στο μυαλό των ακροατών ώστε να πεισθούν εύκολα να δοκιμάσουν το νέο φάρμακο με βάση το ότι «όλοι το κάνουν». Η πίεση από τους φίλους είναι ένα πολύ ισχυρό όπλο. Η "νέα κουλτούρα" έλαβε τη μέγιστη κάλυψη από τα τσακάλια των ΜΜΕ, τα οποία δεν κόστιζαν στους συνωμότες ούτε μία δεκάρα.
 

Με τον ίδιο τρόπο, η Επιτροπή των 300, που ήταν επιτηρητής του Ινστιτούτου Tavistock και συντονίστηκε με τους Ιησουίτες, χρησιμοποίησε τους «The Beatles» για να διαδώσει τα «κοινωνικά ναρκωτικά» μαζί με τη νεολαία της Αμερικής και το Χόλιγουντ . Ο Ed Sullivan απεστάλη στην Αγγλία για να εξοικειωθεί με την πρώτη ομάδα rock του Ινστιτούτου Tavistock για να εισβάλλει στις ακτές των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο Sullivan επέστρεψε στη συνέχεια στις Ηνωμένες Πολιτείες για να σχεδιάσει τη στρατηγική για τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης σχετικά με τον τρόπο συσκευασίας και πώλησης της μπάντας.  Χωρίς την πλήρη συνεργασία των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης και του Ed Sullivan, συγκεκριμένα, «οι Beatles» και η «μουσική» τους θα είχαν πεθάνει στην γένεσή τους. Αντ 'αυτού, η εθνική μας ζωή και ο χαρακτήρας των Ηνωμένων Πολιτειών άλλαξαν για πάντα.
 
 
Όταν ο Μάικλ Τζάκσον αγόρασε τον κατάλογο των τραγουδιών των Beatles , αυτά ανήκαν στην περιουσία του Θεόδωρου Αντόρνο, ο οποίος κατείχε τα περισσότερα από όλα τα τραγούδια και τους στίχους που έγραψε. Ο Αντόρνο έγραψε επίσης μια σειρά από επιτυχίες στη βρετανική εισβολή του για συγκροτήματα που ήταν πολύ διάσημα στον Έλεγχο του Νού  στο Ινστιτούτο Tavistock του Λονδίνου που τους δημιούργησε ως "Stars" όπως οι Beatles = Good Cop και οι Stones = Bad Cop σε εικόνες και Ήχους ...
Οι Beatles, όπως οι περισσότεροι από εμάς τους θυμούνται στην αρχή.



Ο Θεόδωρος Αντόρνο (Tavistock Institute) ήταν ο εγκέφαλος πίσω από τους «Beatles» καθώς κατείχε τα δικαιώματα στη μουσική και τελικά την περιουσία του αυτή και τα δικαιώματα χρήσης τα πώλησε στον Michael Jackson.


Ο Θεόδωρος Αντόρνο, ένας μουσικός της κλασσικής, έγραψε τη μουσική τους και όλα ήταν φιλτραρισμένα μέσα από τον John του MK, τότε τον Σερ ψεύτικο Paul  (Sir Faul FAKE Paul) ο οποίος δεν μπορούσε να διαβάσει μια νότα μουσικής. Στην πραγματικότητα ο μόνος μέτριος πραγματικός μουσικός στο συγκρότημα ήταν ο George Harrison. Ο Τζών Λέννον ήταν ένας ποιητής που θα μπορούσε να πέξει μερικές συγχορδίες και τον Ringo έναν κακό τυμπανιστή στην καλύτερη περίπτωση. Ο George συχνά αναρωτιόταν γιατί ποτέ δεν ήθελε  να χρησιμοποιήσουν τα τραγούδια του.


Οι Beatles εισήχθησαν στο κοινό ως μέσο για τη διάδοση της νεολαίας, η οποία οδήγησε στην εξάπλωση της κουλτούρας της «νέας εποχής» και όλα αυτά προσανατολίστηκαν στη δημιουργία μιας μηδενιστικής κουλτούρας η οποία είναι σήμερα πανταχού παρούσα. Ονομάζεται διαίρει και βασίλευε, αλλά αυτό δημιουργεί ένα εντελώς διαφορετικό «Κουτί της Πανδώρας» αν θέλετε. Τα πράγματα δεν είναι αυτά που φαίνονται.

Ο Θεόδωρος Αντόρνο (Ινστιτούτο Tavistock) το 1964.
Theodor W. Adorno (Tavistock Institute) in 1964.
 

(source)
  
 Αυτό εξηγεί γιατί οι Beatles «διαλύθηκαν» , επειδή ο κ. Θεόδωρος Αντόρνο πέθανε αφού έγραψε τα τραγούδια και τη μουσική για το λεύκωμα Abbey Road.
 
Η ανύψωση ττων Beatles στην κορυφή του Πάνθεον του Rock and Roll, που εκτοπίζοντας τον Elvis Presley και τους αμερικάνικους θρύλους του rock που είχαν την κυριαρχία του Rock and Roll στα χέρια τους, τέθηκε σε λειτουργία και κατασκευάστηκε στη θέση του από το Βρετανικό Στέμμα  (British Crown) και τις Βρετανικές Μυστικές Στρατιωτικές υπηρεσίες  (British Military Intelligence).Η πρωταρχική λειτουργία των "The Beatles" έπρεπε να ανακαλυφθεί από τους εφήβους, οι οποίοι στη συνέχεια υποβλήθηκαν σε ένα ασταμάτητο κτύπημα  της "Beatle μουσικής", μέχρι που έπεισαν ότι τους άρεσε ο ήχος και τον υιοθέτησαν, μαζί με όλα αυτά που την συνοδεύουν . Το συγκρότημα του Liverpool ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες και με “a little help from their friends,” ("λίγη βοήθεια από τους φίλους τους"), δηλ. τις παράνομες ουσίες που ονομάζουμε φάρμακα που δημιούργησαν μια εντελώς νέα τάξη στους νέους Αμερικανούς στο ακριβές καλούπι που καθορίστηκε από το Ινστιτούτο Tavistock.


Για παράδειγμα, τον Αύγουστο του 1963, κατά την πρώτη μεγάλη τηλεοπτική εμφάνισή τους στο Παλλάδιο του Λονδίνου, η εφημερίδα ανέφερε ότι η αστυνομία έπρεπε να συγκρατήσει "1.000 εφήβους που ούρλιαζαν", αλλά η ιστορία κατασκευάστηκε. Η φωτογραφία της εφημερίδας έδειχνε μόνο τρεις έξαλους εφήβους και ισχυρίστηκε ότι ήταν χίλιοι. Ένας δημοσιογράφος που ήταν εκεί αργότερα δήλωσε ότι υπήρχαν λιγότερα από οκτώ κορίτσια. Δεν υπήρξε καμμία «ταραχή» από φρενήρη έφηβα κορίτσια.



Παρομοίως, η υστερία του "Beatle mania" κατασκευάστηκε στο αεροδρόμιο JFK τον Φεβρουάριο του 1964, όταν οι Beatles έφτασαν στις ΗΠΑ για να εμφανιστούν στο Ed Sullivan Show.
Λεωφορεία γεμάτα με κορίτσια από ένα σχολείο του Μπρονξ πληρώθηκαν από τους υποστηρικτές των Beatles για να κραυγάζουν υστερικά όταν οι Beatles βγήκαν από το αεροπλάνο και πήγαν στο σταθμό τέρμιναλ.
Ήταν μια κατασκευασμένη διαφημιστική απάτη, αλλά ξεπέρασε τις προσδοκίες για τις εμφανίσεις του Ed Sullivan Show, και δημιούργησε μια φρενήρη στάση ανάμεσα σε πολλούς Αμερικανούς εφήβους και έθεσαν το σκηνικό για μια πιο χαλαρή αντίληψη στα ηθικά σύνορα και άνοιξαν την πόρτα στα παιδιά από "Αξιοπρεπείς" οικογένειες της μεσαίας τάξης για να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν ναρκωτικά, κάτι που   είχε στο μυαλό της όλες οι Βρετανικές Μυστικές Υπηρεσίες, το Tavistock και η CIA.



Και ο George Martin ο "5ος Beatle" έκανε ΟΛΕΣ τις ορχηστρικές διευθετήσεις με τον Adorno για τους Beatles και τις βρετανικές μπάντες που τους είχαν ανατεθεί

(source)

Η Σχολή της Φρανκφούρτης στηρίχθηκε στη ιδέα ότι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να προκαλέσουν «καταθλιπτικές ψυχικές καταστάσεις, ψεκάζοντας τα άτομα και   αυξάνοντας την ευθύνη», δηλαδή να δημιουργήσουν παθητικότητα ενισχύοντας την αποξένωση όπως στο «Teen Rebel Without A Cause » ή να ωθήσει στην νεανική αποχαλίνωσης της που δοξάστηκε στην ζούγκλα του μαυροπίνακα - "Blackboard Jungle" το 1955. Σκεφτείτε ειλικρινά ότι αυτές οι 2 ταινίες μαζικής κατανάλωσης που άλλαξαν ολόκληρο το δυτικό ημισφαίριο ήταν απλώς προϊόντα κάποιων παραγωγών του Χόλιγουντ στη δεκαετία του '50...  

 

Η λέξη “teenager” - "έφηβος" δεν χρησιμοποιήθηκε μέχρι τότε, και ο Πολιτισμός της Νεολαίας γεννήθηκε για να σπάσει τις οικογένειες στην πολύ καταπιεστική Εποχή του Ψυχρού Πολέμου της δεκαετίας του '50 μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, το μεγάλο βήμα για την Παγκόσμια Ατζέντα.


Μετά τη μελέτη του Tavistock Institute για την πολεμική ψύχωση και την κατάρρευση της ατομικής προσωπικότητας, όπως περιγράφει ο Wolf στο "Πλύση Εγκεφάλου: Πώς οι Βρετανοί χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για μαζικό ψυχολογικό πόλεμο":


«Από τη δουλειά τους, προέκυψε μια κακή διατριβή: Με τη χρήση του τρόμου, ο άνθρωπος μπορεί να πέσει σε μια παιδική και υποτακτική κατάσταση στην οποία οι δυνάμεις του λόγου είναι θορυβώδεις και στην οποία η συναισθηματική αντίδρασή του σε διάφορες καταστάσεις και ερεθίσματα μπορεί να γίνει προβλέψιμη , Ή με όρους του Τάβιστοκ: “profitable” - "επωφελής." Ελέγχοντας τα επίπεδα άγχους είναι δυνατό να προκαλέσει παρόμοια κατάσταση σε μεγάλες ομάδες ανθρώπων, η συμπεριφορά των οποίων μπορεί να ελεγχθεί και να χειριστεί από τις ολιγαρχικές δυνάμεις για τις οποίες εργάστηκε ο Tavistock.


Έχεις λοιπόν τον «αποξενωμένο έφηβο» που ποτέ δεν μεγαλώνει κολλημένος στο δικό του μικροσκοπικό μικρό κόσμο, όπως ένα πλαστικό κατασκευασμένο «απόρριμμα» που δεν μεγαλώνει ποτέ, θύμα του συνδρόμου του Πήτερ Παν του οποίου σταμάτησε   η ανάπτυξη.

Αυτή είναι η αποκρυφιστική αρχή της ECI = Erotic Crystalization Inertia meaning

Η αδράνεια είναι η αντίσταση οποιουδήποτε φυσικού αντικειμένου σε μια μεταβολή της κατάστασης κίνησης ή της στάσης, ή η τάση ενός αντικειμένου να αντισταθεί σε οποιαδήποτε αλλαγή στην κίνηση του. 
 

Έτσι, η ασταμάτητη επίθεση του Προγραμματισμού στους ανθρώπους μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο με το Ραδιόφωνο και την τηλεόραση και τις Κινηματογραφικές Ταινίες και τη Μουσική μέσω αυτής της τεχνολογίας ήταν μια επίθεση στους ανθρώπους, που δεν γνώριζαν πως προγραμματίζονται και   κλωνοποιούνται, ακόμη και οι «Αντάρτες» που αισθάνονταν «αποξενωμένοι» από την Κοινωνία , τους γονείς τους και τις παλιές ιδέες ... Η αλλοτρίωση είναι μέρος του Διαίρει και Βασίλευε –

Divide and Conquer. Ξύπνα.    (source)



ΠΗΓΗ:

https://tabublog.com/2015/12/26/the-manufactured-invention-of-the-beatles-stones-grateful-dead-and-the-birth-of-rock-n-roll-by-the-tavistock-institute-a-jesuit-corporation/